Monday, September 18, 2017

O interventie idialista ...., dar daca ...?





Către:redactie@digi24.ro
17 sept. la 23:57

Domnilor,

urmaresc cu interes emisiunile dv. si particip 'sentimental' la efortul de a cauta si gasi 'educatia' perfecta, ideala....

va voi povesti ceva din viata mea (sunt prof. EFS/Sport-antrenor de inot, am 82 ani, am avut o viata profesionala plina de reusite si nereusite, etc.) si sper sa intelegeti ca linkul materialului postat pe blogul meu este realizat in spiritul cautarilor dv. si a emisiunilor dv.

povestea: viata de antrenor de inot, m-o dus si la Istanbul, o lunga perioada de timp dar niciodata nu 'm-am turcit' si am cautat sa 'fur' tot ce era mai bun de la ei (exact cum si ei faceau - 'furau' din experienta mea de antrenor si au furat de s-au 'imbogatit'..., le-am dus recordurile lor amarate pana in apropierea recordurilor noastre).

Turcia este o tara mereu lansata in tentativa (otomana...) de a 'cuceri lumea' si o face incepand cu a aduce la ei..., experienta pozitiva a altora; nu-i nimic rau in asta si cred ca daca si noi am fi mai putin orgoliosi am reusi multe; noi romanii, multe ar trebui sa copiem de la ei si mai putine, de ex., de la americani..., infine, este un subiect care se merita discutat separat, inchei aceste aprecieri cu convingerea ca ei sunt mai eficienti si traiesc mai bine (?) datorita religiei..., care pana la un moment este o cale perfecta de a educa oamenii sa faca ce trebuie..., dar numai pana la un moment !

am vorbit ds. religie, mai mult decat se cuvine.... dar legat de religie, eu am 'descoperit', practic, calea de a reusi educarea multor analfabeti/semi-analfabeti cu care ne luptam zi de zi...

marile reusite au la baza niste simple 'trucuri'....

iata cum inteleg eu acest lucru: intr-o zi, la o emisiune a unui canal tv comercial turcesc, se facea reclama la un simplu gadget menit a-l ajuta de simplul musulman sa-si asculte rugile sale catre Profet..... 

Am filmat o secventa din reclama si cu acest scurt video-clip, dupa o vreme si cand am avut posibilitatea...., l-am prezentat d.lui Tudor Mircea (celebru inventator al scanerului de camioane, de avioane etc). El a inteles ce-i cu acest, in fond, un simplu 'cititor de bare' care pus pe o idioagrama oarecare incepea sa 'recite' versetele ('satanice', glumesc eu...).

imediat m-a iscodit ce vreau sa fac cu el si eu i-am 'destainuit' simplu fapt ca acest 'cititor', facut pentru musulmani..., putea fi incarcat cu 'recitari' pe care 'badea Gheorghe din Ciuca Macaii..., nu le poate auzi si stii niciodata (ideia ca exista talefoane mobile, tablete, cade, deoarece niciun 'badea gheorghe' din tara noastra nu va investi asa bani si timp chiar).

Dl. Tudor mi-a replicat ca daca as vrea, poate sa faca un asemenea 'cititor de bare' (eu l-am poreclit 'Cititorul de la Hamandgia', glumesc...) intr-o jumatate de ora......,DAR a continuat si m-a intrebat:"cine va citi subiectele alese..., cine va alege subiectele", etc. 

Si atunci am ramas blocat - este atata informatie legata de educatie, de simpla cunoastere a legilor, a regulilor sociale, etc., ca pt un asemenea proiect este nevoie de mult mai multi oameni decat au gandit comersantii turci in reclama lor.

In mod ideal, GOV. Romaniei, ar trebui sa faca acest 'compediu' de informatie, necesare atator categoriii de cetateni, atator sectoare de activitate si evident atator materii scolare prin care s-ar desavarsi educatia tinerilor nostri...; dar este 'ideal'..., GOV nu va face asa ceva...., iar eu (poate si dv.) ramanem niste idialisti care cred ca au gasit 'piatra filozofala'....

inchei - veti avea linkul materialului conceput pe blogul meu...., materialul, in partea sa de mijloc, are povestea mea si video-clipul aminit.

 Stati putin si judecati-l ca si cum ar fi scris, conceput de dv. si discutati si cu invitatii emisiunilor dv.(evident fara a mi se pomeni numele, numele este fara importanta...!). 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj_LLnjxPT3MFh_qtaLEnW6NscshqouhG1FJwhLtrPRcoJdBbkDHrFOTa-LwpwYUqbopl5kumaq91tOlwOZBrESEdfte9KvS7EyD_sfYR_rGBToNbYwEojoEyRooEfoCWnP3ifBvTw26s0/s200/Ro%25C5%259Fiil.jpgVedeti, poate nimerim un 'bula' ca Gigi ....., care ar investi in asa ceva..., dar poate gasim o solutie mai serioasa si fiabila (GOV) care sa puna pe roate aceasta mare actiune practica de a educa...., ce parere aveti ?

iata linkul cu pricina:



retineti - nu partea introductiva este in discutie si mijlocul materialului, acolo unde apare acel vide-clip

M.O. 
0722 476 223 si cu acelas nume pe Facebook.... va salut si astept vesti de la dv.

No comments:

Post a Comment

sau trimite comentariul tau la scanave@yahoo.com