Saturday, October 20, 2012

Asa, ca sa nu se uite ....

.... celor care au un singur tel in viata lor searbada si urata: 
URA contra Pesedintelui tarii lor....! 

 Prezentam textul stenogramei :

Femeie: cabinet presedintele Romaniei
Sorin Blejnar: sarut mana. De la ANAF. Blejnar. Presedintele ANAF sunt.
Femeie: Buna ziua, domnule Blejnar. Va rog.
SB: Cu domnul presedinte as dori daca se poate. Sau mai tarziu sau cand.
F: Ramaneti pe telefon. incerc sa vad daca imi raspunde.
SB: Am inteles
F: Multumesc.Barbat: Alo
SB: Sa traiti, domnu presedinte
Traian Basescu: Salut, Sorine.
SB: V-am trimis o data pe mail situatia aia cu constructorii.
TB: Da. Ma, eu am si facut o confuzie ca era primul in lista datornicilor Tehnologica si am zis ca e o lista cu constructori. Da nu erau numai constructori acolo.
SB: Este, este datornic. Dar a inceput procedura de executare pe el.
TB: Da
SB: Nu de acuma, e de vreo 2-3 luni
TB: Aha.
SB: El plateste, deci ei in general sunt platitori buni astia. Dar tot timpul sunt cu restante datorita faptului ca incaseaza de la CANDNR destul de greu.
TB: Da, da.
SB: si atunci noi am inceput sa facem o alta procedura. Ne-am dus la CANDNR si i-am facut tert poprit.
TB: ihi
SB: Daca o sa va uitati acolo pe ce am incasat noi, marea majoritate sunt pe popriri... desigur... adica le taiem finantarea, dar ii tinem asa, cat de cat sub control
TB: Da, aha
SB: Subiectul doi
TB: Da
SB: Am primit o hartie de la Rompetrol
TB: Da
SB: Vineri seara, maine, urmeaza sa ne faca o plata de 54 de milioane in contul obligatiunilor ala pe care le-am emis noi.
TB: Mai, fiti atenti ca aici intram in alta belea. Cred ca e un truc
SB: stiu. Asta e opinia mea
TB: Da, e un truc. Da 54 de milioane, exact atat cat statul roman sa nu mai devina majoritar
SB: Da, asa este, asa este. si eu am o decizie a consiliului concurentei din 2005
TB: Da
SB: Care spune ca o astfel de ipoteza, ca ei sa faca o plata partiala, nu va fi luata in calcul. Am vorbit si cu Bogdan, cu Chiritoiu, sa imi dea o hartie in sensul asta. si sa spuna ca altfel ar fi fost ajutor de stat, atunci in 2004 si nu aveam voie
TB: Da
SB: Ca sa ii presam in directia sa ne plateasca tot. si eu vreau sa le fac acuma o hartie prin care sa le spunem ca le multumim pt cele 54 de milioane, dar avand in vedere toate consideratiile astea, cu decizia, cu toata istoria cum a fost.
TB: Aha
SB: Le spun ca asta este doar o plata partiala si ca le multumim si speram, le indicam conturile si spunem ca pana in 30.09.2010 asteptam si celelalte plati sa ni le plateasca. Altfel, si le bag asta voalata, le spun ca altfel ar fi in ajutor de stat si trebuie sa luam masurile legale de sanctionare nu mai stiu ce.
TB: Ma, sfatuieste cu juristii, ca sa nu ne trezim ca spune pai v-am dat 54 de milioane, deci restul va dam actiuni, dar sunteti minoritari. Ca tot jocul lor asta a fost sa ne dea ceva, sa se delisteze, sa isi faca marire de capital, sa spuna da, dar nu mai sunteț
i majoritari.
SB: Maine este ziua in care noi avem opozitia la majorarea de capital. Tocmai si tot maine este. Nu, jocul lor este asta, este evident numai ca stiti ca am incercat cu ministerul justitiei sa modificam ordonanta.
TB: Da
SB: si au spus ca nu putem, ca exidu, curtea de arbitraj international, nu putem in timpul jocului sa schimbam regula
TB: Da
SB: si atunci ne-am dus pe acel memorandum pe doua variante, unul negocierea cu ei
TB: Da
SB: si doi, opozitia asta la majorare. Maine avem termenul pentru opozitia la majorare
TB: Da
SB: Numai ca in timpul asta lor le curge legea asa cum este si ne-au anuntat ca... eu cred ca ii putem juca un pic cu o hartiuta bine gandita, care am vorbit-o deja cu chiritoiu... sa le spunem ca altfel e ajutor de stat si sa intram cu ei pe o alta directie, pe comisia europeana, cu notificare, cu...
TB: Ma, ganditi-o, nu cumva sa ne trezim ca spun: baieti, v-am dat 54 de milioane, deci nu mai puteti fi majoritari. I-ati primit.
SB: Da, am inteles
TB: Adica, atentie, ca dupa ce i-ai primit...
SB: Cu tot respectul, domnule presedinte, dar pe directia asta se va merge. Suntem cam legati de maini si de picioare. Pentru ca asa am facut legile in 2003 sau cand Dumnezeu le-am facut
TB: Da
SB: Da, in 2003. Deci a fost gandit atuncea, ca de aia au facut-o, pe smecherie au gandit-o de la inceput. Da, am inteles, o sa incerc sa le dau adresa, eu asa le-am scris adresa, ca le multumim, dar ca intelegem ca e doar o plata partiala, avand in vedere decizia consiliului concurentei si care la momentul respectiv
TB: Ma, Sorine, nu ma pricep.
SB: Nu, am inteles
TB: Nu stiu, dar aveti grija sa nu ne trezim in situatia in care spun, baieti, v-am dat 54 de milioane, de restul luati actiuni. Sunteti minoritari, asta e viata.
SB: Din pacate, asta o sa fie
TB: Ma, vorbeste cu ministrul justitiei. Gasiti o solutie sa...
SB: Am inteles. Bine, domnule presedinte
TB: Sa ne putem valorifica toata creanta.
SB: Am inteles
TB: Bine
SB: Bine, cu mult respect
TB: La revedere"

 



No comments:

Post a Comment

sau trimite comentariul tau la scanave@yahoo.com