Tuesday, November 20, 2018

de la limbist la lincvist ... hihuhoha

 Saturday, November 17, 2018, 6:33:06 PM GMT+2
Subject: Fw: Radu Paraschivescu, culegator de perle



Cred ca doctul nostru guvern îl va acuza in curând pe domnul Paraschivescu de înaltă trădare și incitare la nesupunere limbistica* !
limbistica* = asa m-a informat o eleva, care luase o nota modesta la examenul de admitere in clasa a 9-a, ca nu a avut loc la liceu decât "la o clasa de "limbistica"; evident, toti membrii familiei (cu impricinata in fruntea revoltei) erau furiosi foc...

Unii autori de perle sunt saraci cu duhul de nici nu-si dau seama, altii sunt cinici si arunca vorbe cu dispret pentru cei multi.

Scriitorul Radu Paraschivescu vă invită să vă luaţi instrumentele pentru detectat greşeli şi să le folosiţi cu succes.

Pastila de limbă | 10 greșeli pe care le faceți des și nu știți

https://www.digi24.ro/stiri/ actualitate/educatie/pastila- de-limba-10-greseli-pe-care- le-faceti-des-si-nu-stiti- 932705


Culegătorul de "perle" Radu Paraschivescu a recidivat.

Un alt catalog

–„Cum gândesc politicienii"  sau
    "Cum? Gândesc politicienii?” –a fost publicat la Editura Humanitas.
      Selectie din culegerea lui Radu Paraschivescu a o parte din perle.


      1.“În prezent, sumele alocate transportului în comun sunt infirme.”
      // Marian Vanghelie

      2.„Eu am înțeles că vorbim de afaceriștii adevărați. Acest Cocoș e
    un papagal.”
      // Gigi Becali

      3. “A garanta proprietatea înseamnă a limita dreptul omului asupra
    proprietății lui.”
      // Ion Iliescu

      4. “Nu vom face privatizare de dragul privatizării, ci din contră.”
      // NicolaeVăcăroiu

      5. “Monopolul privat e mai al dracului decât monopolul de stat.“
      // Ion Iliescu

      6. “Aveam prevăzute, pentru anul 2003, trei miliarde pentru
        deszăpezire. Dar a nins de zece miliarde.“
      // Marian Oprișan

      7.“Statul nu cheltuie bani pe gratis.“
      // Vasile Blaga

      8. “Sper ca cele șapte firme românești să avem succes.“
      // Maria Grapini

      9. “Eu sunt pensionar, nu mai sunt nici măcar oligarh.“
      // Dan Voiculescu

      10. “Este vorba aici de o spălare de bani fără bani.“
      // Viorel Hrebenciuc

      11. “Tot ceea ce costă bani e costisitor.“
      // Gheorghe Nichita

      12. “La finanțe trebuie să punem un finanțist Altfel, riscăm să
    punem pe altcineva.“
      // Codrin Ștefănescu

      13.“Când faci o fraudă economică,când furi ceva, când faci
    evaziune,ai greșit, sunt păcatele tinereții.“
      //Gigi Becali

      14. “În economie, totul conține apă.“
      // Eugen Teodorovici

      15. “Dacă Becali are bani, eu sunt prost?“
      // Gigi Becali

      16. “Nu iau niciun salariu, nicio indemnizație,niciun ban – a fost
    dorința mea și a celor care mă plătesc.“
      // Dumitru Dragomir

      17. “La noi, șefii de partide sunt ca vacile în India.“
      // Antonie Iorgovan

      18. “Avem nevoie de lideri adevărați, nu de maimuțoi implementați.“
      // Marian Vanghelie

      19. “Ne dorim ca pe listele pentru alegeri să existe un număr cât
    mai mic de decedați.“
      // Mioara Mantale

      20. “A-l exclude pe Ion Iliescu e ca și cum ai da afară partidul din partid.“
      // Șerban Nicolae

      21. “Eu și când respir, totul este electoral.“
      // Marian Vanghelie

      22. “Din câte guverne am făcut parte, pe mine nu mă mai doare capul deloc.“
      // Radu Berceanu

      23.“Există o viziune foarte clară a acestui guvern Și viziunea spune așa: România este în impas."
      //Sebastian Vlădescu

      24. “Nu vreau să fiu președintele unui partid care, ca să zic
    așa,are un sex incert pe scena politică.“
      //Crin Antonescu

      25. “Suntem un partid militarizat, în sensul bun al cuvântului.“
      // Gabriel Oprea

      26. “Domnul Iorgovan e un fel de electron sărit de pe orbită.“
      // Adrian Năstase

      27. “Eu sunt președintele președințior președinților.“
      // Gigi Becali

      28. “Ouăle lui Adrian Năstase sunt de găină.“
      // Ion Iliescu

      29. “Orice ministru e pe făraș tot timpul.“
      // Sebastian Vlădescu

      30.“Gabriel Oprea este un cuc și conduce un partid de cuci.“
      // Aura Vasile

      31. “Nu sunt un Traian Băsescu cu fustă, sunt un Traian Băsescu cu păr.“
      // Elena Udrea

      32. “Un partid politic este un organism unde se delirează împreună.“
      // Theodor Paleologu

      33. “Eu am fost rea de muscă. Dar rea, rea. Dacă intram într-o încăpere, mă culcam cu cine nimeream.“
      // Monica Tatoiu

      34. “Miron  Mitrea este un cetățean ieșit de sub camion.“
      // Theodor Stolojan

      35. “PSD e un partid atât de mare încât au loc și cei care vor mici.“
      // Mircea Geoană

      36.“Românii nu au voie să ierte viitorul acestei țări.“
      // Mircea Geoană

      37. “Nu poți să conduci organizația PSD București dacă ești pămpălău, că te ejaculează.“
      // Marian Vanghelie

      38. “Victor Ponta va merge în tandem, după părerea mea, cu poporul român.“
      // Liviu Dragnea

      39.“Mă bucur că ne-am adunat aici atâția politruci.“
      // Klaus Iohannis

      40. “M-am simțit încărcat pozitiv când am fost cu Ponta în comunitățile sinistrate.“
      // Liviu Dragnea

      41. “Chiar vreau să începem să demarăm.“
      //Adriean Videanu

      42. “E important să știm cu cine vorbim și dacă mă uit la tine să știu că tu ești tu.“
      // Liviu Dragnea

      43. “Onestitatea fără logică este o chestiune foarte gravă.“
      // Eugen Nicolicea

      44. “Sunt foarte bun prieten cu domnul Tăriceanu, dar nici nu vreau să-i mai aud numele."
      // Mircea Ionescu-Quintus

      45. “Ne vom intensifica eforturile în străinătate, unde avem diaspora dezvoltată.“
      // Alina Gorghiu

      46. “Bucureștenii au de ales între o certitudine, și acea certitudine sunt eu.“
      // Gabriela Vrânceanu-Firea

      47. “Orice poate să fie obiect din China.“
      // Adrian Năstase

      48. “Să nu te pui cu omul primitiv, Că-ți crapă capul fără de motiv.“
      // Corneliu Vadim Tudor – Distihuri

      49. “Ne-au lăsat în pielea goală
        Hoardele de stârpituri,
        Ne-au luat apa minerală,
        Petrol, apă și păduri.“
      // Corneliu Vadim Tudor

      50. “E frig afară, e frig în celulă,
        Port haine groase, dar și căciulă.
        Mâna e rece pe pixul înghețat,
        Scriu greu, nu mă pot opri din tremurat.“
      // Monica Iacob-Ridzi

      51. “Știu de ce au murit atâtea rude de-ale mele până acum: ca să nu mor eu!“
      // Corneliu Vadim Tudor

      52.“Unii își fac operații de mărirea penisului. Păi eu nu știu cum să mi-l micșorez.
        Mi-ar trebui un bomfaier.“
      // Corneliu Vadim Tudor

      53. “Eu am fost de când mă știu.“
      // Antonie Iorgovan

      54. “Diavolul e puternic în lume la ora asta.“
      // Gigi Becali

      55. “E greu să zbori prin parcuri, oricât ai iubi natura.“
      // Robert Negoiță

      56. “Pentru mine,un partid creștin? Ei, pe dracu’!“
      // Ion Iliescu

      57. “Noroc cu Dumnezeu că am avut zăpadă.“
      // George Copos

      58. “Frumusețea ține de șansa de a te fi născut așa.“
      // Elena Udrea

      59.“Deocamdată suntem unde ne aflăm.“
      // Emil Boc

      60.“Învățăm de la viață,dar constatăm că tot proști murim.“
      // Marian Vanghelie

      61. “Dumnezeu și-a dat seama cu cine are de-a face.“
      // Marian Vanghelie

No comments:

Post a Comment

sau trimite comentariul tau la scanave@yahoo.com