Monday, August 11, 2014

Oare cat costa sa schimbi conducerea unei tari ?





Mircea Badea in mijlocul manifestantilor


Cineva a imprastiat pretinse liste de strangere de samnaturi pentru sustinerea candidaturii lui Mihai Gadea la Cotroceni


Manifestanta totala


Senatorul PSD Serban Nicolae si vedeta TV Razvan Dumitrescu, la gardul Cotrocenilor


Cineva cere "suspendarea lui KEOWEȘI!!!", la Antena 1


Nelipsitul "Stegar Dac"


Ciomagul tricolor



Cristiana Anghel, o manifestanta ajunsa senator PC. Deci se poate


Actorul Mircea Diaconu: fost senator incompatibil, actual europarlamentar compatibil cu multimile


Pe trei randuri: manifestanti, calatori blocati in troleibuz, calatori care s-au saturat sa astepte in troleu


Actiunea "Troleibuzul blocat"

=========
Iata o incercare de a ma inscrie si eu in PSD:


Chat pe FB*      Adina 


*      Începutul conversaţiei acum 10 ore


EU:.... cum se poate inscrie un om, ca mine, in TSD sau pSD..., ma ajutati?

acum 3 ore
EA: sunteti din sectorul 3m??
acum câteva secunde

da,problema mea e ca inca nu ma decid...; adca m-ar ajuta cineva...

cu mare lucru nu prea, doar m-ai cunoasteti lume; sunteti invitat pe la sedinte,mese din partea PSD-ului la Rin Grand Hotel

eu am asa, unele dubii, ca PSD este al nostru, aprtidul celor saraci.. dar cam vad numai oameni bogati...

bani nu se primesc din partea partidului, pt nici o activitate, doar pt cei care sunt in comisie la alegeri

a, nu cer bani dar ma mira ca noi ai mai saraci suntem purtati doar de bogati, e o dilema

asta asa este
mai bine trec la liberali, la neamtu ala

ar fi ceva, aici la psd nu este totul chiar asa roz, cum spun ei
adica..?

iti promit ceva daca faci aia pt ei...dar de fapt nu iti dau nimica

asta asa e ...cand ar fi vin la Rin la o sedinta..?

nu, trebuie sa va prezentati la sediul psd, de pe Fildesului
aha, stiu...ce acte sa adic,ce o sa semnez?

o sa va dea ei sa completati o foaie; eu sunt la tineret; nu stiu prea mult cum se procedeaza la seniori
aha, la batrani o fi altfel...

cere mai multe informatii
ce parere avetio, ma vor primi oare, tata a fost politist...

nu ii intereseaza ce au fost parintii nu ar avea de ce sa nu va primeasca

pai eu am fost in 22 pe baricade...
cadeau glontele langa mine, din helicopter.....
va multumesc, nu va mai dranjez, o seara buna..........
 

No comments:

Post a Comment

sau trimite comentariul tau la scanave@yahoo.com