Monday, January 7, 2013

Fii propiul; tau psyholog .... 02

Top Psy
Fii propriul psiholog!


Relatia dintre hartuire, sinucidere si copii


In ultimele zile ale anului trecut am fost in Olanda la sora mea. 

Am fost martora, astfel, la dezbaterile din mass-media cu privire la hartuirea in scoala in contextul in care o fata de 15 ani s-a aruncat in fata trenului, iar in urma cu cateva saptamani un baiat s-a sinucis din acelasi motiv: hartuirea si batjocurile la care au fost supusi.

Aceste fapte mi-au adus in minte cazurile din Romania la care am lucrat si faptul ca la noi inca se vorbeste atat de putin despre aceste lucruri. 

Am scris un articol in care am incercat sa spun parintilor care sunt lucrurile esentiale pe care trebuie sa le cunoasca, cum sa recunoasca daca copilul lor este victima sau hartuitor si ce sa spuna si sa faca in astfel de situatii. 

Daca gasesti articolul ca fiind util cunostiintelor sau prietenilor tai, m-ar bucura daca ai da un share astfel incat informatiile sa ajunga la cat mai multe persoane interesate.

Articolul il gasesti mai jos:

Image
 Simona       
 Ciff
Psiholog clinician

Psihoterapeut specializat in terapii cognitiv comportamentale

Membru al Colegiului Psihologilor din Romania

Membru al Asociatiei Psihologilor din Romania


No comments:

Post a Comment

sau trimite comentariul tau la scanave@yahoo.com