Saturday, February 16, 2013

TOP PSY ....

From: Top Psy <simona@top-psy.ro>
 

 Sent: Saturday, February 16, 2013 2:45 PM

Subject: Mi-e teama sa nu fiu respins de cei din jur!


Top Psy
Fii propriul psiholog!


Mi-e teama sa nu fiu respins de cei din jur


Cand eram mica am fost invatata sa tin cont de ceilalti si "sa nu-i supar". Am trait mult timp cu teama ca ceilalti se vor supara pe mine. 

Am inteles cu timpul ca sunt reponsabila pentru ceea ce simt si e alegerea mea daca ma supar si la fel sunt si ceilalti. 

Am invatat cum sa spun ceea ce imi doresc si sa spun ceea ce nu doresc fara sa imi mai fie teama.

Iti povestesc asta in articolul de mai jos:



P.S. Daca te ajuta articolul sau daca cunosti persoane pentru care aceste informatii ar fi utile, te rog, sa dai un share la articol!

Cu drag,
Simona

No comments:

Post a Comment

sau trimite comentariul tau la scanave@yahoo.com