Wednesday, April 30, 2014

"VINEEEEEEEEEE...."

Avion dispărut în 1946 a aterizat în 1993 în America de Sud

boboc virgil alexandru
To
Today at 7:20 PM




Apropos de misterul aeronavei malayeziene disparuta recent:

Un avion dispărut în 1946 a aterizat în 1993 în America de Sud

  Un avion de pasageri, care a dispărut fără urmă în anul 1946, pe
traseul Rio - Havana, a aterizat în luna decembrie 1993, pe
aeroportul Bogota din Columbia. La bordul său se aflau 36
de schelete.


Oamenii de specialitate vorbesc despre
"cel mai mare mister din istoria zborului". Un
mister care a devenit cu atât mai mare, cu cât este vorba
despre bătrînul avion Lockheed Constellation, care a
decolat în anul 1946 şi la bordul căruia s-au
găsit  în 1993, la aterizare, ceşti de cafea caldă
şi ţigări aprinse marca Old Gold, demult dispărută. Pe
locurile pasagerilor se aflau ziarele zilei cu data de
21.09.1946, care nu erau îngălbenite de vreme şi miroseau
încă a tipar.

"Aş fi dorit să pot da o explicaţie, dar mă aflu
în faţa unui mister" spune expertul Herman  Guevara,
conducătorul unui grup foarte numeros de cercetători,
căruia i s-a încredinţat misiunea de a cerceta
misterioasa aterizare a avionului demult dispărut.

"Singurul lucru pe care
îl pot spune cu precizie este faptul că avionul,
împreună cu toţi pasagerii săi, a fost dat dispărut în
anul 1946, în timpul unui zbor de la Rio de Janeiro la
Havanna. Într-un mod inexplicabil, avionul a aterizat în
1993 şi arată de parcă ar fi decolat ieri.

Cum poate ateriza un avion având doar schelete la bord,
numai Dumnezeu ştie! Cei 36 de pasageri, precum şi
echipajul format din patru persoane au decolat după
toate regulile."
Incredibila
poveste a început atunci când un avion necunoscut, cu o
inscripţie foarte veche, din Panair Do Brasil, a apărut
deasupra aeroportului Bogota şi a început aterizarea.
Personalul aeroportului a încercat în zadar să oprească
aterizarea avionului necunoscut, deoarece,în acelaşi moment un Boac
din Brusselles se pregătea şi el să aterizeze.
Mulţumită manevrelor abile ale căpitanului Anthony Bolard
în vârstă de 54 de ani, al companiei britanice, s-a putut
evita în ultima clipă o ciocnire fatală.


"Când avionul fantomă s-a oprit,
personalul de pază a deschis uşile şi, cu mare groază, a
descoperit în interior lui numai schelete", spune
Guevara. "Unul dintre oamenii noştri de pază, un fost
soldat în marină, s-a speriat atât de tare, încât şi-a
pierdut echilibrul."

După o examinare amănunţită, resturile pasagerilor au
fost transportate într-un spital militar, pentru a fi
cercetate, iar avionul a fost parcat într-un hangar bine
păzit, în care accesul era strict interzis.

Cercetările se concentrează asupra întrebării: unde a
fost avionul în toţi aceşti ani? Singurul lucru cert este
numărul de zbor al acestuia - 348, locul de decolare şi
destinaţia.

Din grupul de
experţi care cercetează acest caz face parte şi
cercetătorul în domeniul parapsihologiei Dr. Gloria
Hamandez. După cum afirmă aceasta, în acest caz poate fi
vorba despre o deplasare în timp. Ea a lansat şi ipoteza
că moartea pasagerilor ar putea avea legătură cu un
posibil contact cu fiinţe extraterestre.

"Dacă avionul ar fi zburat într-un gol din timp,
oamenii ar fi rămas cu siguranţă în viaţă. Şi în
plus, ei nu ar fi fost  nici măcar cu o zi mai în
vârstă decât erau la decolarea ce a avut loc în anul
1946", a adăugat un om de specialitate.

"Însă, datorită faptului că avionul era plin cu
schelete si curelele de siguranţă erau încă
nedesfăcute, nu poate fi exclusă teoria că cineva
"din afară" i-a omorât pe pasagerii aflaţi la
bordul avionului şi apoi,
dintr-un loc necunoscut, l-ar fi dirijat spre Pământ. Se
ştie că extratereştrii pot executa operaţiuni extrem de
complexe, datorită tehnologiilor foarte avansate pe care le
deţin."
Guevara afirmă că echipa de
cercetători va face tot ce îi stă în putinţă pentru a
elucida acest mister. "Eu mă rog să fim suficient de
puternici pentru a putea accepta realitatea, oricare ar fi
ea", încheie  Guevara.

No comments:

Post a Comment

sau trimite comentariul tau la scanave@yahoo.com