Thursday, November 1, 2012

Iata proiectul meu de inovatie ....

scanave@yahoo.com - answer  me, please
Am gasit o foto interesanta; este evident trucata dar... e interesanta...

Cum naiba, de la ac. foto mi-a venit ideia; 'in loc ca,crocodilu-lilu'.... sa inghita o forma atat de apetisanta, as face ceva ca 'el' sa inghita murdaria de pe strazi', am gandit eu.....

Deci un aspirator stradal;  o sa spuneti ca asa ceva exista si nu mai este cazul sa-mi 'bat capu'la dreapta sau la stanga'.... si aici este poanta [era sa scriu Ponta]

Aspiratorul meu stradal sau 'curtal'[de curte.... hihuhohha] va fi facut doar din materiale RECICLABILE; adica:  voi acea nevoie de -

1. un aspirator demodat vechi antic si de-demult, bun de aruncat sau de renuntat la el ...

2. 1-2 baterii auto vechi dar functionabile, care pot suporta incarcari repetate ...

3. un carucior de bebe, la fel antic vechi si de demult, care se merita sa renunti la el cand copilul a inceput sa mearga .....

Evident ca voi avea nevoie de 'mersteri mari, calfe si zidari' dar si de ceva BANI {???????} dar daca tot se cam arunca totul la fiare vechi... poate ca se merita o incercare, nu ?

Probabil ca furtunul de absorptie [si dece nu si invers, de suflare a jetului de aer] ar trebui sa fie mai larg sa poata cuprinde murdarii mai mari [gen frunze, in nici un caz - sticle pvc etc.]

Probabil ca bateriile vor trebui amenajate la un 'incarcator' [220w.c.a.>2w.c.c] care se gaseste mai ales in comert [deh, la fiare vechi mai greu...]

Functionarea sa va trebui sa aibe durata de cca 4-5 ore continuu [ ma multumesc si cu mai putin]; caruciorul va mai fi dotat cu un simplu sac de gunoi [din ala negru cu snur] dar gaurit ca sa lase sa iasa aerul introdus + mai putin gunoaiele [cand se cam umple, se scoate si se lasa la bordura, are cine sa-l culeaga]

In felul acesta, murdaria, aia greu de maturat de pe strazi, va fi data 'disparuta de la locul faptei' si treptat viata ns. va deveni mai curata [de la 'curat murdar'-ul actual]

"Si-am incalecat p-o sa.. si va-m scris povestea mea'"

Hai, la treaba.... !!!!!



No comments:

Post a Comment

sau trimite comentariul tau la scanave@yahoo.com