Thursday, November 21, 2013

Ati mai auzit de Turmalina ...?

Am fost plecat din tara o luna de zile.., ma plictiseam enorm..., dar am gasit langa locuinta noastra un office care promitea 'bai thermale'....; pan la urma m-am dus si am gasit un pat cu masaj mecanic excelent si care ma 'deznoda' din toate pozitiile....

Apoi am intreabt daca nu au asa ceva numai pentru picioare si am gasit... dar acolo cumparat pierdeam garantia.
Asa ca internetul m-o dus la acest link si apoi am avansat pana cand, azi, am avut aparatul in casa...


Dar la cei care vindeau acest produs am inteles ca activitatea lor este foarte aproape de interesele noastre legate de refacerea dupa efort.

In aceste conditii am scanat broshura lor si o postez aici sa stiti mai multe despre acest procedeu complex... evident trebuie sa luati legatura cu ei - locatia 'casajad' este in zona Dorobanti acolo unde, venind din oras, treci calcand legea linia continua, intri pe Slatineanu si faci prima la stanga iar pe str. Craciun la nr 4 gasiti sediul

Eu zic sa le faceti vizita, sunt cam multi care vin acolo [ chiar nume mari ca Elisabeta Lipa...!] pentru fel de fel de sedinte de masaj, dar cei doi tineri, bine potriviti si proaspat casatoriti, sunt minunati si va veti simti bine ..]














Astept vesti de la voi, sa-mi spuneti daca v-am trimis la loc bun..... 


No comments:

Post a Comment

sau trimite comentariul tau la scanave@yahoo.com