Wednesday, November 20, 2013

CUGETARI CELEBRE



CUGETARI PROFUNDE!

"Clinton a mintit. Un barbat poate uita unde parcheaza sau chiar unde locuieste, dar nu uita niciodata o partida de sex oral, indiferent cat de nereusita a fost."
*Barbara Bush*

"Potrivit unor cercetari recente, femeile spun ca se simt mai comfortabil Daca se dezbraca in fata unui barbat, decat daca ar face-o in fata unei femei. Aceasta din cauza ca femeile sunt foarte critice, in timp ce barbatii sunt doar recunoscatori."
*Robert DeNiro*

"Se zice ca ar fi aparut un nou scandal in lumea medicala. Doctorii semnaleaza faptul ca barbatii au reactii alergice la prezervativele din latex.
Acestea provoaca umflarea puternica a penisului. Si, care-i problema?"
*Dustin Hoffman*

"Sexul este ereditar. Daca parintii tai nu au facut, nici tu nu vei face."
*Anonim*

"Cunoasteti privirea aceea pe care o au femeile cand vor sa faca sex? Nici eu!"
*Steve Martin*

"Femeile au nevoie de un motiv ca sa faca sex. Barbatii au nevoie numai de un loc unde s-o faca.."
*Billy Crystal*

"Sa faci sex e ca si cum ai juca bridge.
Daca n-ai un partener bun, ar fi bine sa ai o mana buna."
*Woody Allen*

"Mama mea n-a sesizat niciodata nimic ironic in a ma numi
'son-of-a-bitch'."
*Jack Nicholson*

"Femeile sunt capabile sa mimeze orgasmul. Barbatii pot mima o intreaga relatie."
*Sharon Stone*

"Exista cateva dispozitive care cresc dorinta sexuala, in special la femei.
Cel mai important dintre acestea este Mercedes-Benz 500 SL."
*Lynn Lavner *

"Bigamia inseamna sa ai o nevasta in plus. Monogamia e acelasi lucru."
*Oscar Wilde*

"Vedeti, problema e ca Dumnezeu i-a dat barbatului un creier si un penis,
dar nu i-a dat suficient sange pentru a le folosi pe amandoua deodata."
*Robin Williams*

"Iubirea este raspunsul, dar in timp ce astepti raspunsul, sexul ridica niste intrebari bunicele."
*Woody Allen*

"Cand am ajuns in America, nu stiam sa vorbesc engleza, dar viata mea
sexuala era perfecta. Acum engleza mea e perfecta, dar viata mea sexuala e groaznica."
*Julio Iglesias*

"Ultima data cand am fost inauntrul unei femei a fost cand am vizitat Statuia Libertatii." *
Woody Allen*

"Sunt un amant atat de bun, pentru ca exersez foarte mult singur."
*Woody Allen*

"Sexul si golful sunt singurele doua lucruri de care te poti bucura fara sa te pricepi la ele."
*Kevin Costner - Tin Cup*

"Bisexualitatea dubleaza automat sansele de a avea o intalnire sambata noaptea."
*Rodney Dangerfield *

"Este mai bine sa nu fii fidel, decat sa fii fidel fara sa ti-o doresti."
*Brigitte Bardot*

"Daca Dumnezeu nu ar fi dorit ca noi sa ne masturbam, ne-ar fi facut bratele mai scurte."
*George Carlin*

"Il iubesc mai mult pe Mickey Mouse decat pe orice femeie pe care am cunoscut-o."
*Walt Disney*

"Sexul este unul din cele noua motive pentru reincarnare.
Celelalte opt n-au importanta."
*George Burns*

"Sexul la 90 de ani este ca si cand ai juca biliard cu o funie."
*George Burns*

"Nimeni nu va castiga razboiul sexelor; se fraternizeaza prea mult cu inamicul."
*Henry Kissinger*

"Personal, nu stiu nimic despre sex, deoarece am fost maritata tot timpul."
*Zsa Zsa Gabor*

"Marea diferenta dintre sexul platit si sexul gratis este ca sexul platit costa mai putin."
*Brendan Francis*

"De ce ar trebui sa primim sfaturi despre sex de la Papa ?
Daca stie ceva despre sex, nu ar trebui sa stie!"
*George Bernard Shaw *

"In America sexul este o obsesie, in alte parti ale lumii este o
realitate."
*Marlene Dietrich*

"Pentru a avea succes la sexul opus, spune-i ca esti impotent.
Va face tot posibilul sa iti demonstreze contrariul."
*Cary Grant*

"In loc sa ma recasatoresc, mai bine imi gasesc o femeie care sa nu-mi placa si-i dau pur si simplu o casa."
*Rod Stewart*

"Munca de programator este ca si sexul.
O singura greseala si trebuie sa platesti pentru ea tot restul vietii."
*Michael Sinz*

"Prietena mea rade intotdeauna in timp ce facem sex, indiferent de ceea ce citeste."
*Steve Jobs

No comments:

Post a Comment

sau trimite comentariul tau la scanave@yahoo.com