Monday, December 30, 2013

TOP - PSY



Salut, 

Sim sunt, 

Am analizat zilele astea momentele mai importante din viata mea in decursul anului 2014.

Am realizat astfel ca nu am scris constant pe site din luna mai :)

In iulie am facut un soc anafilactic si nu am mai putut sa alerg si sa particip la maratoane. Abia acum incep sa revin la forma fizica pe care o aveam atunci. 

Experienta trecerii razante pe langa moarte m-a facut sa fiu si mai constienta de cat de important e sa nu ne pierdem viata cu lucruri marunte si in certuri cu altii.

Am lucrat la cateva proiecte de voluntariat (vezi www.fiivoluntar.org), am curatat padurile, am organizat o cursa cu obstacole, am organizat primul semimaraton din Tg-Mures, am catarat, am fost pe munte cat de des am putut si am reusit sa imi termin lucrarea de doctorat (acesta a fost motivul pentru care am renuntat la o buna parte din alte activitati in ultimele luni). 

Zilele astea mi-am facut agenda pentru 2014. Ma organizez si imi planific activitatile la nivel profesional (din ce o sa fac bani, ce o sa citesc ca sa fiu mai pregatita), la nivel fizic (cat o sa alerg, cate tractiuni o sa fac), la nivel spiritual si emotional (ce mai am de lucru la mine conform valorilor mele), la nivel de relatii (cu cei din jur, prietenii si familia). 

Cum a fost anul tau? Ce pregatesti pentru anul 2014?

Am scris in ultimele zile 2 articole. Unul pentru parinti si unul despre relatiile de manipulare. 

Le gasesti la linkurile de mai jos:

Manipularea emotionala: esti victima sau santajist?


11 lectii esentiale pe care copilul tau nu le invata la scoala




Cu drag,
Simona

PS. Te astept sa imi spui cum a fost 2013 la tine si ce ti-ai propus pentru 2014!

Te astept, de asemenea, sa comentezi la articole si sa-mi spui despre ce te-ar ajuta sa mai scriu!

Fa-ti un an 2014 asa cum iti doresti!


No comments:

Post a Comment

sau trimite comentariul tau la scanave@yahoo.com